Boris Drilo

direktor za tehniku i informacijske tehnologije Boris Drilo

Boris Drilo završio je Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, na kojemu je proveo godinu dana kao znanstveni suradnik u području bežičnih podatkovnih komunikacija.

Magistar je znanosti (područje elektrotehnike), a završio je i Program izvršnoga upravljanja Sveučilišta u Bostonu te studij izvršnoga poslovnog upravljanja Poslovne škole Cotrugli u Zagrebu.

Hrvatskomu Telekomu pridružio se 2012. godine došavši iz Ericsson Grupe, u kojoj je proveo 12 godina na projektnim i rukovoditeljskim poslovima vezanima uz razvoj i primjenu telekomunikacijskih mreža i novih tehnologija.

U Upravu Hrvatskoga Telekoma imenovan je s mjesta direktora Sektora upravljanja tehnikom i informacijskom tehnologijom. Prije toga obavljao je poslove člana Uprave za tehniku i informacijske tehnologije Iskon Interneta d.d., društva u stopostotnome vlasništvu Hrvatskoga Telekoma.

U svojoj karijeri, počevši od fakulteta, preko Ericsson Grupe, pa do Hrvatskoga Telekoma, usmjeren je na razvoj poslovanja u novim telekomunikacijskim i tehnološkim područjima, što je izrazito važno za razvoj digitalnoga društva i jačanje pozicije Hrvatskoga Telekoma kao tehnološkoga predvodnika na hrvatskome tržištu.

Vodstvo u doba disrupcije

Tehnologija iz temelja mijenja način na koji radimo i živimo. Ulazak tehnologije u sve pore društva mijenja način razmišljanja i očekivanja novih generacija.

Svjedoci smo početka sveobuhvatne digitalne transformacije društva. Takvo okružje tvrtkama stvara brojne izazove, ali otvara i nove, velike prilike koje prije samo nekoliko godina nisu postojale.

Disrupcija je postala odrednica poslovnoga okružja. Tvrtke koje ne prate razvoj tehnologija i ne razvijaju poslovne modele i način rada postaju mete novih, brzih i agilnih disruptora. Ostati tržišni predvodnik u takvome okružju zahtjevnije je nego ikad prije. Uspijevaju tvrtke koje se transformiraju iznutra te postanu agilne i spremne na promjene. Zbog toga raste važnost korporacijskih komunikacija koje na svim razinama moraju promicati takvu kulturu i vrijednosti.

Boris Drilo iz Hrvatskoga Telekoma otkrit će kako u toj tvrtki upravljaju promjenama i uspijevaju zadržati predvodnički položaj te koja su očekivanja menadžmenta od korporacijskih komunikacija.