Domagoj Davidović kreativni je strateg i suvlasnik nezavisne nagrađivane agencije Švicarska.
Iskustvo je stjecao i kao predstavnik klijenta i kao predstavnik agencija. Radio je s najvećim domaćim i međunarodnim tvrtkama među kojima su Audi, Adidas, Visa, Dukat, Erste banka, UNICEF i drugi. Među prvim je digitalcima u Republici Hrvatskoj. Redovito predaje na akademiji Mirakul te održava izobrazbe, seminare u tvrtki (eng. in-house training) iz strateškoga planiranja i digitalnoga marketinga.
Ciljevi – prvi korak uspješnoga planiranja digitalnih kampanja
U vremenu sve bržega načina poslovanja, novih tehnologija i rješenja, stvaranja kampanja i njihova provođenja nerijetko se zaboravlja ili s nerazumijevanjem provodi ključan korak planiranja kampanja – postavljanje ciljeva.
Postavljanje ciljeva, koji kampanju mogu učiniti uspješnom ili neuspješnom, zahtijeva razumijevanje i zajednički rad klijenata i agencije.