Uloga je odnosa s javnošću razvijanje uspješnoga dijaloga između organizacije i njezinih javnosti. Stoga će ove godine na KOMferenciji govoriti upravo oni kojima je kvalitetna komunikacija nužna u poslovima kojima se bave i oni koji se na nju oslanjaju; govorit će psiholozi, ekonomisti, antropolozi, odvjetnici, političari, urednici, novinari, menadžeri, avanturisti i umjetnici. Stručnjaci za odnose s javnošću slušat će, postavljati pitanja, a zatim i donositi zaključke – što upravo i jest uloga odnosa s javnošću.
Tijekom dva dana KOMferencije poslušat ćemo četiri glavna predavanja, četiri panela, četiri istraživanja te ćemo sudjelovati u nizu interaktivnih radionica iz svih segmenata komunikacija. KOMferencija će prvi put u svoj raspored događanja uvrstiti i Cheese & Wine druženje u kojem ćemo ugostiti Zorana Predina.
Četiri ključna govornika dolaze iz različitih područja. Anna Kirah, antropologinja i psihologinja, dolazi iz Norveške, a specijalizacija su joj inovacije i upravljanje promjenama (eng. change management). Zenel Batagelj, partner i strateg u tvrtki Valicon, istražuje kako tvrtke koje djeluju po modelu lanca blokova (eng. blockchain) iz tradicionalnoga gospodarstva prebaciti u tzv. distribuirano gospodarstvo usklađeno s propisima Europske unije, te koliko je komunikacija važan dio uspjeha novih i tehnološki naprednih tvrtki.
Dr. Jon White britanski je konzultant na području menadžmenta i organizacijskoga razvoja te dugogodišnji savjetnik u području strateškoga komuniciranja. Davor Rostuhar, fotograf i pisac, autor je putopisnih knjiga i govorit će o tome kakvu ulogu u njegovu poslu ima komunikacija.
Četiri ključna panela okupljaju profesije kojima su komunikacije i javno mnijenje veoma važni. Pet poznatih hrvatskih odvjetnika govorit će o tome koliko se njihova posla odvija izvan sudnice i moraju li se boriti s javnim mišljenjem u sudskim postupcima. Pet poznatih političara osvrnut će se na to koliki dio njihova posla čine komunikacije i je li mišljenje javnosti najvažnije za njihov uspjeh. Pet hrvatskih direktora tvrtki (CEO-a) iznijet će svoja stajališta o tome smatraju li odnose s javnošću važnima za uspjeh organizacije. Pet urednika komentirat će koliko je njihov posao pod utjecajem odnosa s javnošću i što to znači za budućnost medija.
Na KOMferenciji ćemo učiti i na interaktivnim radionicama posvećenima Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR), uporabi digitalnih medija u odnosima s javnošću, jeziku, etici, natječajima za poslove odnosa s javnošću u javnome sektoru i drugim relevantnim temama za komunikacijske stručnjake. Agencije za odnose s javnošću predstavit će se u specifičnom PechaKucha i drugim formatima.
Prvi KOMferencijski dan završit ćemo Cheese & Wine druženjem, posebnim projektom Hrvatske udruge za odnose s javnošću koji prvi put postaje i dijelom KOMferencije. U okviru projekta Cheese & Wine ugostit ćemo Zorana Predina, slovenskog rock glazbenika i tekstopisca, nekadašnjeg vođu skupine Lačni Franz, koji će s nama podijelitisvoja iskustva i komunikacijske izazove s kojima se susreće. Uz razgovor, uživat ćemo u vrhunskome vinu i izboru ponajboljih domaćih i stranih sireva.