Imaju li digitalni kreatori, digitalni utjecajnici, kreatori sadržaja ili najpoznatije influenceri slobodne ruke u stvaranju sadržaja za robne marke na društvenim mrežama?
Trebaju li imati slobodne ruke? Koji sadržaji stvaraju veću interakciju na društvenim profilima robnih marki – oni pripremljeni prema agencijskome briefu ili pak sadržaj koji su osmislili i proizveli digitalni kreatori? Kolika je cijena kreiranja sadržaja za društvene mreže i tko daje bolju vrijednost za uloženi novac? Agencije ili digitalni kreatori? Na ta i mnoga druga pitanja pokušat će odgovoriti Irena Kurtanjek (Nestle), Albert Gajšak (CircuitMess), Marija Nikšić (@ormarija) i Lidija Tomas Matijević (@lilihalodecoration) tijekom jednoga KOMferencijskoga sata.
PANELISTI: Irena Kurtanjek (Nestle), Albert Gajšak (CircuitMess), Marija Nikšić (@ormarija), Lidija Tomas Matijević (@lilihalodecoration)
MODERATOR: Mia Biberović