Trebaju li robne marke kreiranje sadržaja za društvene mreže prepustiti digitalnim kreatorima?

Trebaju li robne marke kreiranje sadržaja za društvene mreže prepustiti digitalnim kreatorima?

Imaju li digitalni kreatori, digitalni utjecajnici, kreatori sadržaja ili najpoznatije influenceri slobodne ruke u stvaranju sadržaja za robne marke na društvenim mrežama?

Trebaju li imati slobodne ruke? Koji sadržaji stvaraju veću interakciju na društvenim profilima robnih marki – oni pripremljeni prema agencijskome briefu ili pak sadržaj koji su osmislili i proizveli digitalni kreatori? Kolika je cijena kreiranja sadržaja za društvene mreže i tko daje bolju vrijednost za uloženi novac? Agencije ili digitalni kreatori? Na ta i mnoga druga pitanja pokušat će odgovoriti Irena Kurtanjek (Nestle), Albert Gajšak (CircuitMess), Marija Nikšić (@ormarija) i Lidija Tomas Matijević (@lilihalodecoration) tijekom jednoga KOMferencijskoga sata.

 

PANELISTI: Irena Kurtanjek (Nestle), Albert Gajšak (CircuitMess), Marija Nikšić (@ormarija), Lidija Tomas Matijević (@lilihalodecoration)

MODERATOR: Mia Biberović