Borna Kos

Veleučilišta VERN Borna Kos

prvostupnik novinarstva i student diplomskog studija Upravljanja poslovnim komunikacijama na Veleučilištu Vern.

Trenutno radi na portalu Zagreb.info, a zanima se za teme kulture, zagrebačkog društvenog života, lokalnih problema i tehnologije.

"Vještina preživljavanja u (PR)šumi - Šokirati nekoga znači otvoriti mu oči", Veleučilište VERN

Glavno obilježje suvremenih komunikacija je stalna, ubrzana promjena, a jedina postojana činjenica suvremenih komunikacija je sve veća žeđ za publicitetom i medijskom prisutnošću.

Reklame, oglasi i informacije o aktivnostima tvrtki okružuju nas svugdje, a posljedice su prezasićenost, umor, gnjev, ravnodušnost ili ignoriranje. Upravo zbog toga konvencionalna komunikacijska rješenja više nisu dovoljna za privlačenje publike. Komunikacijske taktike čiji je glavni modus operandi izazivanje iznenađenja, pa čak i šoka su tzv. gerilske komunikacijske taktike. Gerilske komunikacijske taktike mogu biti marketinške, odnosno oglasne, ili pak one čija je svrha informativna ili izazivanje publiciteta, odnosno spada u okrilje područja odnosa s javnošću. Iako se gerilske metode komuniciranja provode već desetljećima, možda i stoljećima, činjenica jest da se o njima malo zna, a još manje uči na fakultetima. Veleučilište VERN' je jedini fakultet u Hrvatskoj na kojem se izvodi predmet "Gerilska komunikacija" pa će studenti na KOMferenciji pokazati zašto se isplati slušati "gerilska" predavanja.