Dejan Verčič

profesor Fakulteta za društvene znanosti Sveučilišta u Ljubljani Dejan Verčič

Dejan Verčič profesor je i pročelnik Odjela za komunikologiju i Centra za marketing i odnose s javnošću Fakulteta za društvene znanosti Sveučilišta u Ljubljani te partner i direktor za znanje u društvu Stratkom d.o.o.

Doktorirao je na London School of Economics, objavio je 14 knjiga te više od 300 članaka i poglavlja u knjigama. Godine 2001. Britanska udruga za odnose s javnošću (CIPR) dodijelila mu je priznanje The Alan Campbell-Johnson Medal za doprinos međunarodnim odnosima s javnošću, 2015. godine proglašen je počasnim članom Hrvatske udruge za odnose s javnošću, a 2016. godine američki Institut za odnose s javnošću (IPR) dodijelio mu je najviše akademsko priznanje The Pathfinder Award. Dosad je predavao u 36 država na 5 kontinenata.

Employer branding: alat za trajno pobjeđivanje u borbi za najbolje

Treći svjetski rat počeo je, no ne vodi se ni za kolonije, ni za naftu, ni za hranu, ni za vodu. Treći svjetski rat vodi se za ljude, talente, radnike, zaposlenike.

Employer branding alat je koji su ponajbolje svjetske organizacije razvile za trajno pobjeđivanje u borbi za najbolje. A kako je nestašica ljudskoga kapitala sve veća, employer branding postaje pitanje preživljavanja. Vrijednost marke poslodavca moguće je mjeriti, pa tako i njome upravljati. Istraživanja su pokazala da približno polovica dimenzije marke poslodavca pripada ljudskim potencijalima, a polovica odnosima s javnošću. Odnosi s javnošću, dakle, tvore samu suštinu procesa employer brandinga i predstavljaju ga kao marku koja mora biti prepoznatljiva, privlačna i usklađena sa strateškom vizijom poslodavca.