Employer branding: alat za trajno pobjeđivanje u borbi za najbolje

Employer branding: alat za trajno pobjeđivanje u borbi za najbolje

Dejan Verčič

Treći svjetski rat počeo je, no ne vodi se ni za kolonije, ni za naftu, ni za hranu, ni za vodu. Treći svjetski rat vodi se za ljude, talente, radnike, zaposlenike.

Employer branding alat je koji su ponajbolje svjetske organizacije razvile za trajno pobjeđivanje u borbi za najbolje. A kako je nestašica ljudskoga kapitala sve veća, employer branding postaje pitanje preživljavanja. Vrijednost marke poslodavca moguće je mjeriti, pa tako i njome upravljati. Istraživanja su pokazala da približno polovica dimenzije marke poslodavca pripada ljudskim potencijalima, a polovica odnosima s javnošću. Odnosi s javnošću, dakle, tvore samu suštinu procesa employer brandinga i predstavljaju ga kao marku koja mora biti prepoznatljiva, privlačna i usklađena sa strateškom vizijom poslodavca.