"Vještina preživljavanja u (PR)šumi - Šokirati nekoga znači otvoriti mu oči", Veleučilište VERN

"Vještina preživljavanja u (PR)šumi - Šokirati nekoga znači otvoriti mu oči", Veleučilište VERN

Mirela Holy, Borna Kos, Laura Rakuljić, Emili Sedlar

Glavno obilježje suvremenih komunikacija je stalna, ubrzana promjena, a jedina postojana činjenica suvremenih komunikacija je sve veća žeđ za publicitetom i medijskom prisutnošću.

Reklame, oglasi i informacije o aktivnostima tvrtki okružuju nas svugdje, a posljedice su prezasićenost, umor, gnjev, ravnodušnost ili ignoriranje. Upravo zbog toga konvencionalna komunikacijska rješenja više nisu dovoljna za privlačenje publike. Komunikacijske taktike čiji je glavni modus operandi izazivanje iznenađenja, pa čak i šoka su tzv. gerilske komunikacijske taktike. Gerilske komunikacijske taktike mogu biti marketinške, odnosno oglasne, ili pak one čija je svrha informativna ili izazivanje publiciteta, odnosno spada u okrilje područja odnosa s javnošću. Iako se gerilske metode komuniciranja provode već desetljećima, možda i stoljećima, činjenica jest da se o njima malo zna, a još manje uči na fakultetima. Veleučilište VERN' je jedini fakultet u Hrvatskoj na kojem se izvodi predmet "Gerilska komunikacija" pa će studenti na KOMferenciji pokazati zašto se isplati slušati "gerilska" predavanja.