Živimo u vremenu brzih promjena. Tehnologija napreduje brže nego što ljudi to mogu shvatiti, a pogotovo analizirati njezine učinke. Kao antropologinja i psihologinja proučavam tehnologiju i promatram njezin napredak sagledavajući je iznutra i izvana. Tehnologija je i blagoslov i prokletstvo.
U okviru mojega predavanja analizirat ćemo ključne elemente i aktivnosti koji u ovim turbulentnim vremenima mogu pomoći da se smanje negativni učinci tehnologije, a pritom istovremeno povećaju njezini pozitivni učinci. Težište je na stvaranju relevantnih, korisnih i poželjnih rješenja za organizaciju putem stvaranja novih proizvoda, usluga i organizacijskih promjena.
Treći svjetski rat počeo je, no ne vodi se ni za kolonije, ni za naftu, ni za hranu, ni za vodu. Treći svjetski rat vodi se za ljude, talente, radnike, zaposlenike.
Employer branding alat je koji su ponajbolje svjetske organizacije razvile za trajno pobjeđivanje u borbi za najbolje. A kako je nestašica ljudskoga kapitala sve veća, employer branding postaje pitanje preživljavanja. Vrijednost marke poslodavca moguće je mjeriti, pa tako i njome upravljati. Istraživanja su pokazala da približno polovica dimenzije marke poslodavca pripada ljudskim potencijalima, a polovica odnosima s javnošću. Odnosi s javnošću, dakle, tvore samu suštinu procesa employer brandinga i predstavljaju ga kao marku koja mora biti prepoznatljiva, privlačna i usklađena sa strateškom vizijom poslodavca.
Odnosi s javnošću često se susreću s pitanjem kako oni doprinose širemu društvu u okolini u kojoj se nalaze.
Ovo predavanje potvrdit će da odnosi s javnošću daju doprinos društvenoj dobrobiti, društvenomu i gospodarskomu razvoju. Oslanjanjem na istraživanja, studije slučaja i konkretne dokaze pokazat će se da odnosi s javnošću poboljšavaju donošenje odluka, dostavu i preuzimanje javnih usluga i komercijalne performanse.
Što čovjek treba učiniti da bi ostvario svoj san? Da bi odgovorio na to pitanje, Davor Rostuhar postavio si je cilj daleko izvan svoje komforne zone, točnije – najdalje moguće, na sam kraj svijeta, na Južni pol.
Prehodao je 1200 kilometara od obale Antarktike do Južnoga pola kroz najekstremniji teren na svijetu na jedan od najtežih načina - samostalno i bez potpore (eng. solo, unsupported & unassisted). Davor Rostuhar na svojemu nesvakidašnjemu primjeru pokazat će kako uz dobru pripremu, pažljivo učenje, posvećenost pojedinostima, rad na sebi, ustrajnost, pravilnu motivaciju i usklađivanje s vrijednostima čak i vrlo ambiciozni ciljevi mogu postati dohvatljivi. Četrdeset sedam je dana koračao prema jugu kroz najekstremniji okoliš na planetu, okružen posve ravnim bijelim horizontom lišenim bilo kakve pojedinosti, sve dok na njemu naposljetku nije ugledao cilj – Južni pol. S tim pokrićem danas posve legitimno tvrdi da nijedan horizont nije predaleko.
Početkom stoljeća mnoge su, pretežito američke tvrtke, na krilima obećanja da će internet promijeniti svijet, prikupile velik početni kapital.
Slično tomu, ali ipak uz postojanje određenih razlika, revolucionarna nadogradnja interneta – tzv. tehnologija podatkovnih lanaca blokova (eng. blockchain) – danas je podloga za nicanje niza razvojnih tvrtki koje zbog decentralizacije tehnologije sada dolaze iz cijeloga svijeta. Kako se razvija, kako djeluje i što u svjetskim razmjerima danas treba jedna nova i tehnološki napredna tvrtka za svoj uspjeh te koliko je komunikacija bitna za njezin uspjeh?
Društveno-gospodarski razvoj neke zemlje određen je veličinom i strukturom njezina stanovništva. Opće je poznata činjenica da Republika Hrvatska već niz godina bilježi veoma nepovoljne demografske trendove.
Provođenje sustavne i cjelovite populacijske politike preduvjet je opstanka jednoga naroda, ali i bilo koje druge razvojne politike koja se odnosi na život stanovništva i njegovu budućnost. Demografske će promjene kreatorima javnih politika i društvu općenito značiti velik izazov u desetljećima koja predstoje i zahtijevati oblikovanje nove ekonomske, porezne, zdravstvene, mirovinske, obrazovne, socijalne i obiteljske politike te drugih razvojnih politika. Takve promjene nisu moguće bez promišljenoga strateškog komuniciranja i kvalitetnih odnosa s javnošću.
U današnje vrijeme poslovni modeli postaju sve kompleksniji, a istodobno očekivanja kupaca i klijenata rastu.
U takvu poslovnome okružju poduzeća imaju izazove u upravljanju s iskustvom koje pružaju i održavanjem konzistentnosti. Tradicionalne metode upravljanja poslovanjem ne rješavaju taj izazov. Ovim ćemo predavanjem proučiti problematiku dizajna poslovnoga okružja i iskustva klijenata; integracije robne marke, poslovanja i iskustva; promjene uloge vlasnika robne marke u poduzećima i kako uspješno propagirati robnu marku u svim dijelovima poslovanja.